Není žádným tajemstvím, že in-line bruslení má velice příznivé vlivy na naši celkovou kondici a tělesné zdraví. Málokdo však ví, co vše se s naším tělem při bruslení děje, jaké svalové partie rozvíjíme a čemu se případně vyhnout, abychom předešli případnému zranění.

Číst dál: Pozitivní vlivy bruslení na naši celkovou kondici

Jestli si chcete na bruslích trochu zvednout fyzičku, potrénovat na závody nebo se chcete prostě hecnout s kamarády či kolegy z práce a vsadit se, že budete tenhle měsíc nejrychlejší, možná se vám bude hodit tahle tabulka. Levý sloupec jsou průměrné rychlosti v km/h, další sloupce ukazují časy potřebné k dosažení příslušného rychlostního průměru při dané vzdálenosti (počtu kol na Sletišti).

Číst dál: Za kondičkou na inline dráhu

Přinášíme vám další tréninkovou tabulku, tentokrát vhodnou pro delší jízdy, jako je třeba náš 24 hodinový inline maraton. Pokud víte, jak rychle jste schopni jet po dostatečně dlouhou dobu, z tabulky snadno zjistíte, kolik okruhů či kilometrů na Sletišti ujedete. Nebo naopak, pokud je vašim cílem ujet za XX hodin YY kilometrů, snadno vyčtete, jakou rychlostí se musíte pohybovat... Tak do toho!

Číst dál: Malý průvodce začínajícího maratonce

1. závod 2014 

Naši partneři

Kalendář

7. 6. 2015
In-Line 2015 - Sletiště

25. 7. 2015
O pohár NC Oaza - OC OAZA

Pro registrované

Scroll to top

Joomla! konzole ladění chyb

Sezení

Informace o profilu

Využití paměti

Dotazy do databáze